Tietoa Trionasta

Yrityskulttuuri

Ihminen keskiössä Trionan toiminnassa. Me priorisoimme kärkeen niin asiakkaamme, toimeksiantomme kuin työntekijämmekin. Tavoitteenamme on luoda pitkäkestoisia, yhteisiä arvoja ja sitoumuksia.

 

Triona_Vardeord-English.png

 

Haluamme tulla tunnetuksi yrityksenä, joka tekee hyvää yhteistyötä asiakkaidensa ja yhteistyökumppaneidensa kanssa ja jossa työskentelee kokonaisuuksiin omistautuneita ja avarakatseisia työntekijöitä.

Me toteutamme liikeideaamme

…luoda tehokkaita ratkaisuja asiakkaidemme tavoitteiden saavuttamiseksi

tekemällä tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, jotta ymmärrämme heidän tarpeitaan. Asiakkaidemme tavoitteiden tulee olla toimeksiantojemme lähtökohtana.

Työntekijämme

Työntekijämme luovat Trionan kulttuurin, ja siksi meidän mielestämme on tärkeää, että kaikilla työntekijöillämme on viihtyisää työssään sekä muutenkin hyvä ja tasapainoinen elämä. Koulutus ja osaamisen kehittäminen ovat myös tärkeitä asioita. Työntekijöillemme tarjotaan yksilöllinen kehityssuunnitelma, johon sisältyy kursseja, sertifiointeja jne. Järjestämme jatkuvasti taitojen kehittämiseen liittyviä aktiviteetteja, kuten sisäisiä kompetenssilounaita ja ”compcamps”, eräänlaisia ”harjoitusleirejä”.

Tarjoamme palkkamallin, joka sisältää kiinteän palkan, voitonjaon ja kilpailukykyisiä etuja. Olemme vakuuttuneita siitä, että tämä malli tuo asiakkaillemme lisäarvoa sekä tehostaa ja parantaa työntekijöidemme hyvinvointia.

Yhteistyö

Yrityskulttuurimme ohjaa jopa Trionan sisäistä hallintoa; haluamme edistää yhteistyötä. Meillä on malli, joka kannustaa yhteistyöhön yrityksen sisällä, sillä työskentelemme nykyään suhteellisen hajautetusti. Jokapäiväisessä elämässämme tämä tarkoittaa sitä, että työskentelemme ryhmissä, jotka voivat koostua useiden toimistojen ja/tai yhteistyökumppaneiden työntekijöistä. Tämän helpottamiseksi sekä alioptimointien ja sisäisen kilpailun välttämiseksi emme myöskään sovella sisäistä laskutusta, mikä voisi johtaa siihen, että eri yksiköt "ansaitsevat rahaa" toisiltaan sisäisesti. Sen sijaan työskentelemme ihmiskeskeisesti ja pyrimme saavuttamaan korkeatasoisen ihmisten välisen vuorovaikutuksen, oppimisen, yhteistyön ja muutoksiin sopeutumisen.

Jatkuva parantaminen

Lisäksi pyrimme parantamaan liiketoimintaamme jatkuvasti. Esimerkkejä tästä kehitämme jatkuvasti apuvälineitä, prosesseja jne., joita käytämme päivittäisessä työssämme. Pyrimme myös toimimaan proaktiivisesti asiakassuhteissamme ja ehdottamaan innovatiivisia ratkaisuja, joiden avulla asiakkaamme voivat virtaviivaistaa liiketoimintaansa. Korkea kustannustehokkuus tekee meistä vähemmän haavoittuvia ja varmistaa, että pitkällä aikavälillä voimme edelleen olla vakaa toimittaja asiakkaillemme.