Asiakkaamme ovat tyytyväisiä

1 November 2017

Trionan asiakastyytyväisyyskyselyssä saimme asiakastyytyväisyysindeksissä arvon 82, mikä on hyvin positiivinen tunnustus asiakkailtamme.

Triona teettää asiakastyytyväisyyskyselynsä säännöllisesti ulkoisella toimijalla vertailukelpoisuuden vuoksi. Tutkimuksen teki asiakastyytyväisyyden seurantaan ja toiminnan kehittämiseen erikoistunut Zondera. Tutkimuksen tulokset analysoidaan johdon ja koko organisaation toimesta parannustoimenpiteiden tunnistamiseksi. Työtä ohjaa Trionan laatu- ja ympäristöprosessi.

Tänä vuonna saimme yhteenvetona kyselyn positiivisista vastauksista (joiksi katsotaan viisiasteisen asteikon arvot 4 ja 5) tutkimuksen tulokseksi asiakastyytyväisyysindeksin 82. Erityisen iloisia olemme saamastamme erittäin positiivisesta palautteesta koskien tukitoimintojamme ja kykyämme vaikuttaa asiakkaidemme liiketoimintaan arvokkaalla tavalla. Tutkimus auttaa meitä ymmärtämään paremmin, miten asiakkaamme toivovat meidän kehittyvän eteenpäin.

Kiitos positiivisesta palautteesta asiakkaillemme. Me lupaamme jatkaa toimintamme kehittämistä, jotta tulevaisuudessakin toimintamme koetaan vähintään yhtä positiiviseksi kuin nyt.